Mi a legjobb karcsúsító reggeli minden nap?

 

Azok az élelmiszercsoportok, amelyeknek nem szabad hiányozniuk a nap első étkezésekor, és amelyek egészséges és kiegyensúlyozott módon segítenek a fogyásban.

Táplálkozási szakértők gyakran értek egyet a sok fogyókúra trükk, hogy ismételt minden típusú diéták: ne hagyjon ki étkezéseket, megszünteti élelmiszerek, sok cukor, enni, mindenféle ételek vezetni a kiegyensúlyozott táplálkozás, a gyakorlat gyakorlat enni, a kalóriákat, maradjon a jól hidratált iszik két liter vizet naponta, stb.

Azonban, mikor jön, hogy hányszor kell enni a nap folyamán, számos elmélet: egy fogadást tartani reggeli, ebéd, vacsora, mint egyetlen élelmiszer-bevitel, míg egyesek úgy vélik, hogy a legjobb megoldás az, terjeszteni élelmiszer több mint öt vagy hat étkezés, hogy mi lehet enni minden három órában.

Amit szinte mindenki egyetért azzal, hogy a reggeli az egész nap legfontosabb étele, mivel a kora reggeli lenyelése órákig a testben marad. De ha egy személy megpróbálja lefogyni, mi a legjobb reggeli, amelyet minden nap meg lehet venni?

Reggeli fogyás

Az első dolog, amit szem előtt kell tartani, hogy bár sokan beszélnek az időszakos böjtről, mint a fogyás hatékony módszeréről, a legjobb, ha nem hagyja ki a reggelit. Ennek oka az, hogy bár igyekszünk kalóriát megtakarítani, a reggeli hiánya általában ellentétes hatást vált ki, mivel a nap folyamán többet fogyasztanak, ráadásul általában egészségtelen termékek.

A nap első étkezésének kihagyása a kalóriák megtakarítása érdekében nem jó ötlet, mivel órák között egészségtelen ételeket vágunk

Az egészséges étrendnek megfelelő mennyiségű szénhidrátot, fehérjét és egészséges zsírt kell tartalmaznia, és a reggeli sem lesz kivétel. Minden jó reggeli kell egy jó mennyiségű komplex szénhidrátok, fehérjeforrás, valamint néhány egészséges zsírok a szervezet számára. Mindez, rostokban gazdag ételek kíséretében.

Ha kombináljuk ezeket a komplex szénhidrátokat, mint a teljes kiőrlésű gabonát, az egészséges zsírokat, mint az olívaolaj, és a fehérjéket, mint a tojás, akkor nem csak kiadós, hanem egészséges reggelit is fogyasztunk. Még akkor is, ha telítettnek érezzük magunkat, ezek az ételek hosszabb ideig tartanak minket tele, megakadályozva, hogy órákig kísértésbe essünk.

De melyek a legjobb lehetőségek mindegyik élelmiszercsoportban? Kezdjük az egészséges szénhidrátok, amelyek azok, amelyek megtartják a természetes rost, keményítő.

Néhány példa, amellett, hogy a teljes kiőrlésű gabonák, burgonya, kukorica vagy hüvelyesek, mint a bab, csicseriborsó, lencse, tökéletes mindegyik bármilyen diéta.

A rost fontossága

Amikor a magas zsírtartalmú ételekről van szó, tévesen gondolhatunk a telített zsírra, de nem szabad így lennie. Sok telítetlen zsírban gazdag élelmiszer segít a koleszterin szabályozásában, ami a szervezet számára előnyös. A legjobb példák közé tartozik az olívaolaj, avokádó, diófélék vagy bizonyos típusú magvak.

Az is fontos, hogy a reggeli fehérjetartalmú ételeket, például görög joghurtot, tojást, túrót vagy pulykamellet tartalmazzon. A jóllakottság érzése mellett a test hosszabb ideig tart megemészteni ezeket a fehérjéket, ezért több kalóriát éget el a folyamat során, ami jó hír azok számára, akik fogyni akarnak.

Ezen túlmenően, a szakértők a Times of India javasoljuk, hogy adjunk a reggeli jó mennyiségű rost. A fent említett élelmiszerek közül sok megtalálható, de zöldségekben is sokféle gyümölcs, például eper, kivi vagy szilva vagy bogyó.

A gyümölcs nem hiányozhat semmilyen Reggeliben csodálatos tulajdonságai miatt, mert mindig van olyan, amely alkalmazkodik az egyes emberek ízléséhez

Amit Reggeliben eszünk, egész nap égetünk, ezért nem problematikus sok kalóriát fogyasztani, mindaddig, amíg egészséges ételekből származnak. Ha ezen felül a nap folyamán sportolunk, akkor egy kicsit közelebb leszünk ahhoz, hogy sikeresen befejezzük saját karcsúsítási folyamatunkat.

Leave a Comment